Informacja

Kopiowanie bloga jest zabronione. Podlega to łamaniu praw autorskich.


niedziela, 2 listopada 2014


                               Parę słów o mnie

Mam na imię Karolina i mam 12 lat. Uwielbiam pisać opowiadania. Moje ulubione kolory to róż i morski. Często piszę horrory :) (nie wiem tak jakoś), ale nie, nie znajdziecie tu tylko mrożących krew w żyłach opowieści, piszę również opowiadania fantasy, czy przygodowe. Może umieszczę też tu I (albo i więcej) rozdział mojej nowej książki, którą piszę ;).Jeśli chodzi o mój charakter to jestem wesoła, chwilami poważna, marzycielka, czasem zastanawia się nad sensem życia, czy przeznaczeniem człowieka ( Co ja Szekspir? ). Bardzo zależy mi na waszych komentarzach lub radach dotyczących treści lub ortografii, bo czasem mi się zdarzy (czyt. często) popełniać błędy.Będę starała się pisać parę postów dziennie, choć nie wiem czy się uda (trzymajcie kciuk)..No to... DO NASTĘPNEGO POSTA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz