Informacja

Kopiowanie bloga jest zabronione. Podlega to łamaniu praw autorskich.


piątek, 21 listopada 2014

Mała lekcja hiszpańskiego :D

 Buenos dias!
Jak skończę pisać post będzie pewnie "Buenos tardes''! Hah! Na polskiej klawiaturze nie ma odwróconego wykrzyknika! Foch Hiszpanie nas za to nie lubią A tak serio :) Dziś post trochę z nowymi słówkami :o

Buenos dias!- dzień dobry (przed południem) powinien być jeszcze na końcu odwrócony wykrzyknik ;(
Buenos tardes!-takie dzień dobry, w sensie dobre popołudnie? (mówi się po południu czyli 12:00) tu też powinien być odwrócony wykrzyknik :(

No lekcje hiszpańskiego mamy już za sobą :) ! Teraz płacić! 5 zł za słówko! Nie no żartuje:))! Jeszcze wam nie mówiłam, ale chodzę na lekcje hiszpańskiego do gim nr 32. Lekcje są darmowe! Jeszcze dostaje +10 punktów do tego gimnazjum! Bardzo się ciesze! Wiem, ze post nie jest wspaniały, ale chciałam się z wami podzielić moja radością! No ale mam test z tego jutro:( Nie na ocenę:)! Co to wariatka test w sobotę?-pomyślcie pewnie. To dodatkowe lekcje, wiec są one w sobotę o 10:10, po półtorej godziny lub 2 i pół.
Współczujcie mi:)! W sobotę na 10:00! Tak wiem ,koszmar! Przyznaję się bez bicia! Spóźniam się często o 10 mi ;)! To papatki!:*













Buziaczki! 
Google grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz