Informacja

Kopiowanie bloga jest zabronione. Podlega to łamaniu praw autorskich.


wtorek, 18 listopada 2014

Hejka!
Jednak do szkoły w pon. i dziś nie poszłam. Siedzę teraz na kompie  i oglądam różne rzeczy. Mam lekturę "Sposób na Alcybiadesa" bardzo nudna jestem zawiedziona. Na szczęście w grudniu jest własna lektura :).
Wybrałam "Skrzynie władcy piorunów" Marcina Kozioła. Mam nadzieje, że się nie zawiodę. Wygląda na fajną. Tu macie zdjęcia obu książek i krótkie streszczenia.

 Jest wiele okładek tej książki. Ja mam tą. Tutaj macie krótki opis:

Sposób na Alcybiadesa to relacja o zmaganiach uczniów klasy VIII z Liceum im. Samuela Lindego ze swoimi nauczycielami. Chłopce poszukują idealnego sposobu na „gogów”, który zapewniłby komfort bezpiecznego przechodzenia z klasy do klasy, bez przesadnego wysiłku ze strony uczniów. W poszukiwaniu sposobu rej wodzą główni bohaterowie: Zasępa, Ciamciara, Słabiszewski, Pędzelkiewicz. Obrotni chłopcy trafiają na godnego przeciwnika, starszego kolegę z liceum, zwanego Szekspirem, który „sprzedaje” im sposób na Alcybiadesa. „Sposób” okazuje się chytrą pułapką zastawioną przez Szekspira, który sprowadza uczniów klasy ósmej na drogę solidnego samokształcenia. „Sposób” działa niepostrzeżenie i nie ma nic wspólnego z tradycyjnym kuciem.

Powiem tyle:
Nie poczułam tego "humoru" pana Niziurskiego. 


A tu macie tą moją


14-letnia Julia poruszająca się na wózku i lablador Spike, pies asystujący, zostają wplątani w intrygę, która pozwala dziewczynce zrealizować marzenie o byciu detektywem.. Kiedy w niejasnych okolicznościach znika ojciec jej przyjaciela, bohaterowie rozpoczynają poszukiwania i trafiają na ślad zabytkowej skrzyni oraz tajemniczej organizacji teslariuszy. Współczesna akcja splata się z historią rozpoczynającej się ponad 150 lat wcześniej w dniu narodzin Nikoli Tesli. Niemal wszystko, co dotyczy dzieciństwa i dorosłego życia wynalazcy, nawet jeśli brzmi zupełnie fantastycznie, oparte jest na faktach.



Zdjęcia z google grafika. Możecie również wejść na stronę (ja tam byłam) www.detektywi-na-kolkach.pl. Mam nadzieję, że to również fajny pomysł na weekend. Pa kochani ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz