Informacja

Kopiowanie bloga jest zabronione. Podlega to łamaniu praw autorskich.


piątek, 19 grudnia 2014

Baśniobór-kolejna książka idealna

Cześć!
   No więc...Dziś postanowiłam opisać wam kolejna książkę. Mam nadzieję, że podobają wam się moje posty. Również te o książkach. Książki to literatura a literatura pomaga nam zrozumieć świat...Rozwijać słownictwo a co za tym idzie pisać lepsze opowiadania.Przejdźmy do sedna.
  Książka którą chce wam opisać to "Baśniobór" Brandona Mulla (on jest moim ulubionym autorem i wszystkie jego książki są godne polecenia ;) ). Obecnie będę czytać trzeci tom tej serii.
Książki Brandona Mulla to jedne z moich ulubionych książek. Tu macie opis. Tym razem nie z wiki :).


   Setch i Kendra jadą na wakacje do dziadków. Mają wiele zakazów. Jeden z nich dotyczy nie wchodzenia do lasu. Nieposłuszne rodzeństwo jednak łamie zasady. Okazuje się, że jest to słuszny zakaz. Las jest magiczny. Przez ten jeden błąd zsyłają na siebie cała masę nieszczęść. Zaważa to nawet na losach całego świata magicznego. W każdej serii Kendra i Setch walczą z potworami. Książka napisana świetnie pełna akcji Po prostu idealna. 


    Wiem,że do tej książki krótki opis. Tylko tyle mogłam wymyślić. Nie chciałam zdradzać wam zakończenia. Bardzo polecam te książkę.                                                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz