Informacja

Kopiowanie bloga jest zabronione. Podlega to łamaniu praw autorskich.


poniedziałek, 16 lutego 2015

Pamiętnik- czyli przekazywanie myśli w inny sposób...

   Witajcie! Ostatnio przeglądam moje stare pamiętniki, notesiki i myślę... Przypominają mi się wszystkie sceny z dzieciństwa i te uczucia, które ze sobą niosły. Nie wiem dlaczego, ale pamiętnika nie prowadziłam tak około od półtora roku... dwóch lat.... Szczerze? Nawet nie pamiętam. Jednak ostatnio zapragnęłam zacząć przelewać myśli na papier.
   Znów poczułam tą radość... Cóż może niedługo wstawię mój pamiętnik. Jestem ciekawa jak to się rozwinie :). Może (podkreślam może) moje kulfony jakoś się poprawią, chociaż wątpię ... Nawet nie wiecie jakie to dziwne uczucie. Tyle się w moim życiu wydarzyło, że czasem nawet głowa tego nie pojmuję. Chociaż jestem już dość dojrzał (psychicznie oczywiście) nadal chce zapisywać moje wszystkie myśli...Dlaczego? Może boję się, że nagle się rozpłyną i nie będę miała śladu po tym jaka byłam kiedyś.
Może kiedyś w przyszłości zachcę być taką osobą jaką jestem teraz? A może będę uważać, że byłam jeszcze młoda i nie wiedziałam co robię? Jednym słowem chce zapamiętać każda ważną chwilę mojego życia, by później móc przypomnieć sobie te beztroskie myśli jakie daje mi dzieciństwo.




Znalezione obrazy dla zapytania dmuchawiec
         Gogle Grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz