Informacja

Kopiowanie bloga jest zabronione. Podlega to łamaniu praw autorskich.


niedziela, 18 stycznia 2015

Lektura interesująca?


Witajcie kochani! Wpadłam na pomysł, że napiszę wam o mojej nowej lekturze. Akurat tą książkę już dawno wypatrzyłam w sklepach i chciałam ją kupić (zaskoczenie, że to moja lektura). Książkę napisał reżyser filmu o Harrym Potterze. Na razie bardzo mi się podoba. Jednak styl pisania nie dotarł do mnie do końca. Owszem lekko i barwnie, ale opisów jest aż za dużo. Brandon Mull miał lepszy styl, ale to może kwestia wprawy. Mój tata jak zwykle zły, że nie czytam literatury polskiej, tylko takie "głupstwa". Ale mam wymówkę, bo w końcu lektura to lektura ;). Pozytywem jest to, ze rozdziały są bardzo krótkie, ale jest też ich dużo (ponad 70), ale dzięki temu mile się ja czyta. Wolę takie a nie a np. 10 ciągnącymi się w nieskończoność. Bardzo mi się podoba fabuła. Interesująca.Tak czy siak książkę polecam, bo warta jest przeczytania.Do następnego posta! BYE :*!


         Google grafika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz